Strony

wtorek, 5 maja 2020

A new beginning...

Miło Was powitać na pierwszym wpisie na moim blogu!


Podobnie jak spora część z Was mam teraz dużo czasu. Powód chyba wszyscy znamy i niekoniecznie jesteśmy z tego szczęśliwi. Skupiając się jednak na pozytywach, w końcu mamy nie tyle co chwilę, bo to możemy znaleźć zawsze, ale motywację do zmian. Sytuacja, w której stajemy się bezczynni, zmusza nas do refleksji nad tym, co zawsze spadało na dalszy plan, na co zawsze znajdowaliśmy wymówkę.

Przez dłuższy czas chodziło  mi po głowie stworzenie czegoś malutkiego, ale swojego, gdzie będę mogła dzielić się swoimi spostrzeżeniami. Wiem, że blogowanie odchodzi trochę w przeszłość, ale przypomina mi to dawne czasy, kiedy było to moją pasją. Chciałabym do niej powrócić i stworzyć tu luźny content, pełen pozytywnych myśli i inspiracji, motywować do działania siebie, ale także Was. Myślę, że to idealny moment, żeby każdy z nas zaczął chociaz jedną rzecz, z której później będzie mógł być dumny!

Kim jestem?

Jestem osobą, która ma 1000 myśli na minutę, dużo analizuje i planuje. Nie jestem idealna, dużo moich planów nie dochodzi do realizacji, co strasznie chciałabym zmienić. Bardzo lubię podróżować, poznawać nowe miejsca, dekorować wnętrza i jak chyba większość z Was - dużoo jeść, oglądać mnóstwo filmów czy seriali. Lubię zmiany, ciągle zmieniałabym kolor włosów, zawartość szafy, dekoracje w pokoju i otoczenie. Niedawno skończyłam szkołę i zaczynam życie na własną rekę. W tym momencie chciałabym zaprosić Was do odkrycia go wraz ze mną.

Gotowi? No to do dzieła!

1 komentarz:

  1. Trzymam kciuki za systematyczność i kolejne artykuły. Zapraszam również do siebie na dawkę przyjemnej muzyki http://www.altermusic.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia